card_giftcard Подарункова картка
  • Київ (Kiev)
  • Дніпро (Dnipro)
  • Запоріжжя (Zaporozhie)
  • Львів (Lvov)
  • Одеса (Odessa)
  • Харків (Kharkov)
  • Херсон (Kherson)
Виліт на
ночей
Недоступні дати
card_giftcard Подарункова картка
card_giftcard Подарункова картка
Дата повернення
* Дитина 2-12, Немовля 0-2 років
Клас перельоту:
Економ
  • Перший
  • Бізнес
  • Преміальний економічний
  • Економ
Авіакомпанія:
* Дитина 2-12, Немовля 0-2 років
Додати переліт
excursion search

Шрі-Ланка

ВАЖЛИВО!

Шрі-Ланка тимчасово закриває кордони для іноземних туристів з 23:59 за місцевим часом 21.05.2021 до 23:59 за місцевим часом 31.05.2021.

1 - Чи потрібна страховка, що включає COVID 19?

- Так. Місцева страховка включена у вартість туру на етапі оформлення. Її вартість становить 360 грн за 1-місячне страхове покриття в розмірі 50 000 доларів США*, що пропонується People's Insurance PLC. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.srilanka.travel/helloagain,

Дана страховка додається на дорослого, дитину і інфанта.

2 - Чи може гість отримати страховку в аеропорту прибуття до контрольної перевірки?

- Ні.

3 - Чи потрібна додатковий документ при в'їзді в країну?

В'їзд на територію Шрі-Ланки буде можливий тільки за самостійним оформленим заздалегідь електронним дозволом (ETA). Для отримання візи (дозволу) необхідно мати підтверджене бронювання готелю зі списку «Рівень безпеки 1», попередньо оплачені тести ПЦР (проводяться після прибуття в країну і їх кількість залежить від кількості днів перебування на Шрі-Ланці) і обов'язкову місцеву страховку від COVID-19 з 1-місячним страховим покриттям в розмірі 50 000 доларів США *. Дані послуги (ПЛР-тести і медична страховка) будуть додаватися як обов'язкова доплата до туру при оформленні путівки.

Під час процесу подачі заявки на візу:

  • туристу буде запропоновано завантажити "Visit Sri Lanka" App, (недоступно на даний момент, але в майбутньому - обов'язково для завантаження).
  • в полі «Адреса Шрі-Ланки» і в розділі «Контактні дані» туристи повинні вказати номер підтвердження бронювання готелю.
  • туристу необхідно повідомити «Reference number» (ETA Reference Number, для кожної відповідної візи, одна віза для однієї людини) туроператору, даний номер передається Управлінню по туризму.

Віза надається ТІЛЬКИ після того, як турист отримає повідомлення на адресу електронної пошти, вказану туристом, під час подачі на візу.

В аеропорту прибуття турист повинен надати підтвердження готелю в роздрукованому вигляді.

4 - Чи можуть туристи з будь-якої країни приїхати на Шрі-Ланку?

Можуть, якщо не вказано інше. В даний час для відвідувачів з Великобританії є обмеження.

5 - Чи повинен турист надавати форму декларації про стан здоров'я?

Так. Заповнену форму декларації про стан здоров'я (HDF) також необхідно надати по прибуттю в аеропорту. Бланки знаходяться на стійках здоров'я в аеропорту, видаються перед посадкою на борт або його можна завантажити з сайту www.srilanka.travel/helloagain.

6 - Якщо турист вакцинований, чи потрібно дотримуватися протоколу безпеки і робити ПЛР-тест по прибуттю на Шрі-Ланку?

Так. Немає ніяких винятків. Слід дотримуватися всіх протоколів безпеки.

7 - Порядок проходження ПЛР-тестів до приїзду на Шрі-Ланку і під час перебування в країні:

Перший ПЛР-тест проводиться не пізніше, ніж за 72 годин до вильоту з країни.

Крім того, всім туристам необхідно обов'язково здати і попередньо оплдатіть ПЛР-тести в залежності від тривалості їх перебування в країні.

Туристи, які зупиняються в готелі на термін 13 ночей і менше:

а) другий ПЛР тест: буде проводитися на стійці реєстрації готелю, перед заселенням туристів в номер.

б) третій ПЛР-тест: буде проведено протягом 24-72 годин до часу від'їзду, тест буде проводитися готелі, про дату проведення тесту готель повідомить туристів додатково.

в) Для дітей 0- 11,99 років ПЛР-тестування не потрібно (якщо не проявляються симптоми).

г) Туристам дозволено змінювати готелі тільки на готелі "Рівня 1".

д) Туристам дозволено відвідувати лише певні пам'ятки (список доступний за посиланням https://srilanka.travel/helloagain/ ). Тури повинні бути заброньовані у туроператора на підставі протоколів безпеки.

Туристи, які зупиняються в готелі на термін 14 ночей і більше:

а) другий ПЛР тест: буде проводитися на стійці реєстрації готелю, перед заселенням туристів в номер.

б) третій ПЛР-тест: буде проведено на 12-й або 13-й день перебування. Точна дата проведення тесту буде повідомлена готелем додатково.

в) для дітей 0- 11,99 років: ПЛР-тест повинен бути зданий в готелі (оплата на місці в готелі), якщо туристи збираються відправитися за межі готелю після 14 ночей.

г) Протягом перших 14 ночей туристам дозволено змінювати готелі тільки в межах готелів "Рівня 1"

д) Туристам дозволено відвідувати лише певні пам'ятки (список доступний за посиланням https://srilanka.travel/helloagain/ ). Тури повинні бути заброньовані у туроператора на підставі протоколів безпеки.

е) Якщо тест ПЛР-тест на 13-й день негативний, туристи можуть вибрати інший готель або самостійно організувати поїздку по Шрі-Ланці (згідно умов пункту "в").

Обов'язкова передоплата за ПЛР-тести поширюється на дорослих (від 12 років і більше).

У разі, якщо у дитини проявляються симптоми Covid-19, туриста можуть попросити провести ПЛР-тестування в готелі (оплата за рахунок туриста).

Вартість кожного ПЛР-тесту складає 1200 грн. ПЛР-тест організовує готель, що має сертифікат «Надійність і безпека» рівня 1. Тест буде виконується приватної лабораторією, затвердженої Міністерством охорони здоров'я.

Готель повідомляє результат ПЛР-тесту туристу протягом 24-30 годин.

8 - Механізм дій при підозрі / позитивному випадку Covid-19:

8.1 в заброньованому готелі є підозра / позитивний випадок Covid-19, про який було повідомлено до реєстрації клієнта в готелі:

  • можливо, що після прибуття в Шрі-Ланку турист може бути переселений в інший готель.

8.2 в заброньованому готелі є підозра / позитивний випадок Covid-19, про який повідомляється після реєстрації туриста в готелі:

  • можливо, що готель буде змушений обмежити користування інфраструктурою і послугами відповідно до вказівок державних органів охорони здоров'я та з-за обмеженого штату;
  • туристів можуть попросити оплатити PCR-тест, який буде проводитися до виїзду з готелю, як обов'язкова вимога, що пред'являється державними органами охорони здоров'я до готелів. Можливо, що за даний ПЛР-тест туристів попросять оплатити безпосередньо готелю.

8.3 у туриста є підозра на Covid-19 під час перебування:

  • необхідне тестування буде проводитися відповідно до вказівок державних органів охорони здоров'я;
  • туриста можуть попросити ізолюватися в своєму заброньованому номері, поки не будуть отримані результати тесту;
  • витрати покриваються за рахунок передплаченої страховки згідно її умов.

8.4 у туриста позитивний результат тесту на Covid-19 під час перебування:

  • спочатку - ізоляція в готелі. У важкому випадку потребуєтсья переїзд до медичного закладу.

8.5 турист інфікований COVID-19 без симптомів:

  • туристи з несимптоматичним захворюванням COVID-19 будуть залишені на карантині в ізольованій зоні в тому ж готелі під суворим контролем лікаря готелю і місцевих органів охорони здоров'я. Якщо на якомусь етапі виникне необхідність перевести туриста в приватну лікарню, турист буде переведений до лікарні;
  • витрати покриваються за рахунок передплаченої страховки згідно її умов.

8.6 Який механізм дій з гостями готелю, у яких був незахищений контакт з особами з позитивним тестом на COVID-19?

  • Такі гості будуть перебувати на карантині в ізольованому приміщенні в тому ж готелі під суворим наглядом готельного лікаря.

9 - Де можна знайти Список готелів з сертифікатом «Safe & Secure»

Список готелів з сертифікатом «Safe & Secure» можна знайти тут або на сайті www.srilanka.travel/helloagain.

10 - Що означає сертифікат 1 рівня «Safe & Secure»?

Всі готелі, сертифіковані 1-м рівнем «Safe & Secure» надаватимуть послуги розміщення виключно для іноземних туристів протягом перших 14 днів їх перебування в країні. Готелі 1-го рівня не приймають місцевих жителів, а також не мають права проводити будь-які заходи або банкети для місцевих жителів.

Дані готелі відповідають вимогам всім протоколів анти -COVID-19, пройшли аудит незалежною фірмою і отримали сертифікат з унікальним QR-кодом для кожного готелю. Скануючи QR код за допомогою смартфона, кожен гість може не тільки перевірити ключову інформацію сертифікованого готелю, але і повідомляти в Sri Lanka Tourism про будь-які порушення процедури за допомогою фото-доказів.

11 - Чи є спеціальні сертифікати, отримані аеропортом прильоту щодо Covid 19?

- Ні. Аеропорт відкривається 21.01.2021.

12 - Чи обов'язково носіння маски в аеропорту?

- Так.

13 - Чи потрібна обов'язкова обсервация по прильоту в країну?

- Ні.

14 - Чи можна замінити готель в країні перебування?

Так. У перші 14 днів вашого перебування ви можете поміняти готель тільки в рамках сертифікованих готелів 1-го рівня «Safe & Secure». Через 14 днів ви можете переїхати в будь-який готель.

15 - Чи можна користуватися громадським транспортом під час перебування в країні?

У перші 14 днів заборонено користуватися громадським транспортом. По закінченню 14 днів користування громадським транспортом не рекомендується.

16 - Які обмеження діють під час трансферу?

Максимальна кількість пасажирів, які можуть бути перевезені в автомобілі - 2 людини. Мікроавтобус - 4 людини (до 6 осіб для сімей). Міні-автобус - 8 осіб (до 12 осіб для сімей). Великий автобус - 20-25 осіб.

17 - Де можна отримати інформацію щодо останніх рекомендацій з охорони здоров'я і безпеки для в'їзду на Шрі-Ланки?

На сайті www.srilanka.travel/helloagain Ви знайдете всю інформацію, необхідну для планування поїздки на Шрі-Ланку. Використовуйте останню версію рекомендацій з охорони здоров'я і безпеки.

Для Вашої зручності також окремо зібрані «Часті питання» і «Шрі-Ланка туристичний протокол безпеки».

Звертаємо вашу увагу на те, що динамічні пакети по екзотиці прораховані тільки на регулярних рейсах з пересадкою / пересадками (нема на прямих рейсах).

* Довідкова інформація щодо розміру страхового покриття в країні перебування.

Оновлено 12.02.2021

)